...
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 2000zł!

Polityka Zwrotów

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza polityka zwrotów określa zasady dotyczące zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym BelDoor Sp. z o.o., z siedzibą w Krosno Odrzańskie (dalej: „BelDoor”).

II. Zasady zwrotów

  1. BelDoor nie przyjmuje zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym.
  2. Wszystkie towary są sprzedawane na mocy umowy sprzedaży i nie podlegają zwrotowi po zakupie.
  3. Klient powinien dokładnie sprawdzić wszystkie szczegóły i specyfikacje towaru przed dokonaniem zakupu.
  4. Klient może zrezygnować z zakupu i anulować zamówienie przed wysyłką towaru.

III. Reklamacje

  1. Ta polityka nie wpływa na prawa Klienta do zgłaszania reklamacji dotyczących wadliwych towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. W przypadku braku zgodności towaru z umową, BelDoor odpowiada za brak zgodności towaru z umową i może dokonać wymiany towaru na zgodny z umową.
  3. Jeśli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć wniosek o obniżenie ceny, a sprzedawca może odmówić lub zgodzić się na obniżenie ceny.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca Konsument udostępnia Sklepowi towar podlegający naprawie lub wymianie.
  5. Konsument lub Przedsiębiorca Konsument jest zobowiązany sprawdzić towar pod względem ilości i jakości, wszelkie wątpliwości co do jakości produktu powinien kierować telefonicznie pod numerem [numer telefonu] lub pod adresem e-mail [adres e-mail].
  6. Konsument lub Przedsiębiorca Konsument może składać reklamację na adres: [adres], listownie lub osobiście.
  7. Konsument lub Przedsiębiorca Konsument jest zobowiązany do zwrotu wymienianego towaru w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter towaru, a także jego cech i funkcjonowania.

IV. Podstawa prawna

  1. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Konsumentowi w odniesieniu do:
    • o świadczenie usług, jeżeli BEL-POL wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorca Konsument, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez BEL-POL utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi BEL-POL nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorca Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Konsument, Przedsiębiorca Konsument przyjmuje do wiadomości, że takim towarem są np. drzwi zamawiane przez niego poprzez dokonanie wyboru konkretnych parametrów w szczególności: kolor, szerokość, rodzaj, stronę, wypełnieni itd.
    • w której Konsumenta lub Przedsiębiorca Konsument wyraźnie żądał, aby BEL-POL do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
    • zawartej w drodze aukcji publicznej.

V. Zmiany w polityce zwrotów

  1. BelDoor zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej polityce zwrotów.
  2. Firma BelDoor jest zobowiązana poinformować Klienta o wszelkich zmianach polityki zwrotów wiadomością e-mail.
  3. Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji.

    1.  

    1.  

    Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.