...
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 2000zł!

Regulamin sklepu internetowego Beldoor.pl

Obowiązujący od dnia 1.09.2023r.

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego beldoor.pl, którego właścicielem jest BelDoor Sp. z o.o., z siedzibą w Krośnie Odrzańskim, ul. Kościelna 3a, 66-600 Krosno Odrzańskie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, pod numerem KRS 0000858899, REGON: 38697217800000, NIP: 926-16-84-812 (zwany dalej jako: „Sprzedawca”), której przedstawicielem jest Katarzyna Szcześniak-Szamreta.
  2. Sklep internetowy beldoor.pl prowadzi sprzedaż detaliczną podłóg oraz klamek za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, witryny internetowej Sklepu, jak również do wzorów, formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy i mogą być wykorzystywane wyłącznie w sposób określony i zgodny z regulaminem.
  4. Informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego beldoor.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy sprzedaży w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, a zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 72 Kodeksu Cywilnego.

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która na podstawie przepisów prawa może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania w imieniu własnym, korzystająca ze Sklepu.
  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  4. Sklep (Sklep internetowy) – serwis internetowy dostępny pod adresem beldoor.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu Towarów.
  5. Sprzedawca – BelDoor Sp. z o.o., z siedzibą w Krosno Odrzańskie.
  6. BelDoor Sp. z o.o., z siedzibą w Krośnie Odrzańskim, ul. Kościelna 3a, 66-600 Krosno Odrzańskie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, pod numerem KRS 0000858899, REGON: 38697217800000, NIP: 926-16-84-812, której przedstawicielem jest Katarzyna Szcześniak-Szamreta.
    Z BelDoor można kontaktować się:
    • pisemnie pod adresem ul. Kościelna 3a, 66-600 Krosno Odrzańskie,
    • pod adresem poczty elektronicznej: sklepbeldoor@gmail.com,
    • pod numerem telefonu: +48 512 733 577
  7. Towar – produkty prezentowane w Sklepie, których przedmiotem sprzedaży są panele podłogowe oraz klamki do drzwi.
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  9. Opinia – dobrowolne wystawienie recenzji zakupionego produktu przez Klienta.
  10. Konto Klienta – stanowi usługę elektroniczną będącą oznaczonym indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiorem zasobów w systemie teleinformatycznym BelDoor, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie. Odblokowuje ono możliwość składania zamówień i zawieranie umów sprzedaży towarów przez Klienta. Jedynie zarejestrowani Klienci mogą składać zamówienia w Sklepie.
  11. Newsletter – stanowi usługę elektroniczną polegającą na dystrybucji świadczonej przez BelDoor za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom otrzymywanie cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera zawierającego w szczególności informacje o towarach, nowościach, zniżkach i promocjach w BelDoor.

III. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
  2. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było możliwe dla użytkowników Internetu korzystających z wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz rodzajów połączeń internetowych.
  3. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu to przeglądarka internetowa, obsługująca język JavaScript oraz Cookies.
  4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze szacunek dla dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Klient zobowiązany jest do korzystania z Towarów oferowanych w Sklepie w sposób zgodny z ich przeznaczeniem oraz z instrukcją obsługi, jeżeli taka została dołączona do Towaru.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Aby zawrzeć Umowę sprzedaży należy wejść na stronę internetową Sklepu, wybrać Towar, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  4. Wybór zamawianego Towaru przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie go do koszyka.
  5. Podczas składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wyboru Towaru. W tym celu należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi Klientowi oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    • przedmiotu zamówienia,
    • jednostkowej oraz całkowitej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeżeli występują),
    • wybranej metody płatności,
    • wybranego sposobu dostawy,
    • czasu dostawy.
  7. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  8. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  9. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  10. Umowa uważana jest za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta e-maila, o którym mowa w ust. 9 powyżej.

V. Dostawa

  1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej. Koszt dostawy każdorazowo wskazywany jest przy składaniu Zamówienia.
  3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.

VI. Newsletter

  1. Klient może wyrazić zgodę na zamówienie usługi Newslettera.
  2. Usługa Newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna.
  3. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony i Klient może z niej zrezygnować w każdym czasie.
  4. Szczegóły i zasady dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną w postaci Newslettera znajdują się w Regulaminie Newslettera.

VII. Opinie, recenzje i komentarze kupujących

  1. W Sklepie oraz na stronie beldoor.pl Kupujący nie ma możliwości zamieszczania wypowiedzi w tym opinii, recenzji i komentarzy (zwanych łącznie dalej Opiniami) odnoszących się m.in. do towaru w tym jego wad i zalet, przebiegu transakcji, Sklepu.
  2. Sklep może odsyłać do zewnętrznych narzędzi, serwisów prezentujących opinie Klientów np. wizytówki Google, do social mediów w tym fanpage na Facebook, Instagram, YouTube, serwisów Opinie, Ceneo itp. Warunki pozostawiania opinii określają Regulaminy tych serwisów.
  3. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na social mediach, portalach opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami Sklepu. Podejmuje w tym celu uzasadnione, możliwe i proporcjonalne kroki, aby sprawdzić czy opinie te pochodzą od klientów.
  4. Jeżeli Opinia budzi wątpliwości, zawiera treści zabronione przez prawo, spam – jest usuwana.
  5. Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować Opinie w Sklepie i jest uprawniony do ich usuwania w przypadku, gdy uznaje to za uzasadnione.
  6. Sprzedawca jest uprawniony do publikowania wybranych Opinii.
  7. Sprzedawca nie korzysta z Opinii kupionych, sponsorowanych, uzyskanych w sposób barterowy.
  8. Sprzedawca nie zamieszcza i nie zleca zamieszczenia innej osobie nieprawdziwych Opinii.
  9. Kupujący ponosi odpowiedzialność za treść takiej wypowiedzi. Opinia nie może naruszać obowiązujących przepisów prawa, w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie może mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji.

VIII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów są podawane w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła i inne opłaty.
  2. Klient ma możliwość zapłaty za złożone zamówienie:
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu przez Sprzedawcę Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o zaksięgowaniu wpłaty na jego rachunku bankowym),
    • za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Tpay (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu przez Sprzedawcę Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji od operatora systemu płatności elektronicznych o dokonaniu przez Klienta płatności).

VIII. Rejestracja

  1. W celu rejestracji w Sklepie i założenia Konta Klienta należy wypełnić on-line formularz rejestracyjny, podając dane Klienta zgodnie z wymogiem formularza oraz ustanowić login oraz znane wyłącznie Klientowi hasło, a także zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu i potwierdzić ten fakt klikając w odpowiednią kratkę. Klientowi nie wolno przekazywać hasła osobom trzecim. BelDoor nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, którym Klient przekazał swoje hasło lub, które uzyskały dostęp do Konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się hasłem do Konta Klienta.
  2. Dane wpisywane do formularza rejestracyjnego muszą zawierać prawdziwe informacje o Kliencie.
  3. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Kupującego, Sklep na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą proces rejestracji zostaje zakończony.
  4. Rejestracja oraz korzystanie z funkcjonalności Sklepu są nieodpłatne.
  5. Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych przez Klienta następnie za pomocą ustawień Konta Klienta.
  6. Szczegółowe informacje o złożonych zamówieniach są przechowywane przez system informatyczny Sklepu przez okres co najmniej 60 miesięcy od daty potwierdzenia zamówienia. Klient, który dokonał procedury rejestracji, ma po zalogowaniu dostęp do wszystkim swoich zamówień umów sprzedaży zawartych w Sklepie przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym.
  7. Konto Klienta utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez czas nieoznaczony. Klient może, z zastrzeżeniem pkt. 8-9 poniżej, zrezygnować z prowadzenia Konta Klienta i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia Konta Klienta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.
  8. Rezygnacja Klienta z prowadzenia Konta Klienta winna nastąpić z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, który rozpoczyna swój bieg z chwilą doręczenia drugiej stronie oświadczenia w drodze e-mail o rezygnacji. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim winno zostać przesłane do BelDoor na adres e-mail wskazany w pkt. I Definicje.
  9. Ustanie prowadzenia Konta Klienta pozostaje bez wpływu na moc wiążącą i treść zamówień złożonych przez Klienta i przyjętych do realizacji przez Sklep przed datą ustania prowadzenia Konta Klienta. W takim przypadku Konto Klienta przestanie być aktywne i dostępne dla niego, zaś wszelkie złożone przez niego zamówienia w ramach Konta Klienta, za wyjątkiem zamówień, co do których Sklep potwierdził przyjęcie do realizacji, zostaną anulowane. Wraz z upływem okresu, o którym mowa w pkt. 8 powyżej, następuje usunięcie Konta Klienta.

IX. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia wydania Towaru w posiadanie Konsumenta lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia wydania w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. Oświadczenie można wysłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku wysłania oświadczenia drogą elektroniczną Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
    • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę).
    • Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie wiązało się dla niego z żadnymi kosztami.
    • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    • Konsument powinien odesłać Towar na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
    • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
    • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

X. Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi zawartych w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy Sprzedawcy podane w niniejszym Regulaminie.
  3. Zaleca się, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć m.in. krótki opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Towaru.
  4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i poinformuje go o sposobie dalszego postępowania.
  5. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca wymieni wadliwy Towar na wolny od wad lub usunie wadę. W przypadku gdy wymiana Towaru lub usunięcie wady byłoby niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi należną mu kwotę.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827); ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883); ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204).
  3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.